6. dan

Pozdravljeni!

Danes smo imeli lep, sočen dan. Zjutraj smo se odpeljali v mesto Viana do Castelo. Naprej smo si ogledali baziliko Santa Luzia. Cerkev je bila zelo mogočna in očarljiva. Ob lepem razgledu na mesto in ocean smo si privoščile skodelico kave, nato pa smo se odpeljali nazaj v center mesta.

Mesto je bilo zelo simpatično in majhno. Uživale smo v sprehodu po lepo okrašenih in urejenih ulicah. Ker pa je danes nedelja, je veliko restavracij zaprtih, zato smo si kosilo kupile v trgovini.

Siti smo se z avtobusom odpeljali do plaže, kjer smo uživale v mogočnem, neskončnem razgledu na ocean. Voda je bila ledeno mrzla, zato se nismo kopale. Čas pa smo izkoristile za raziskovanje plaže, nabiranje školjk in kamenčkov. Našle smo celo posušeno morsko zvezdo. Dan na plaži je bil čudovit, le malo vetroven. Z avtobusom smo se odpeljali nazaj v hotel. Sabo pa smo prinesle polno peska, zato smo se naprej stuširale. Utrujene smo še pojedle pico, zdaj pa se odpravljamo spat, še prej pa se bomo poslovile od profesorja saj jutri že leti nazaj v Slovenijo. Me pa se spet oglasimo jutri.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika