1. dan

Pozdravljeni iz Portugalske!

Danes pišemo naš prvi blog, zato se v naprej opravičujemo za našo neprofesionalnost na tem področju. Na Portugalsko, natančneje v mesto Braga smo prispeli z 2 urno letalsko zamudo in v hotel prišli ob pol enih zjutraj. Zato se vam včeraj nismo javili, ker je bil včerajšnji dan namenjen predvsem potovanju. Kot zanimivost bi povedale, da smo nekatere prvič letele z letalom. Izkušnja je bila drugačna, posebna ter interesantna. Zato se zahvaljujemo šoli in Erazmus ekipi za novo izkušnjo, ki smo jo nekatere od nas pridobile.

Danes zgodaj zjutraj smo že imeli prelep ogled Brage ter njihovih slavnih cerkva. Prvo smo si ogledali cerkev Sameiro, posvečeno Mariji. Nato smo si ogledali park s cerkvijo in velikim stopniščem, posvečeno Jezusu. Velikost parka nas je presenetila in očarala.

cerkev Sameiro

cerkev Bom Jesus

Po obisku teh dveh znamenitih cerkva, smo si ogledali mesto Braga. Mesto je preprosto, umirjeno, čisto in daje občutek varnosti. Njegova zgodovina sega v rimske čase.

Ko smo končale z ogledom mesta smo odšle na kosilo. Po dolgem dnevu se bomo malenkost spočile, nato pa bomo v večernih urah nadaljevale z raziskovanjem centra mesta Brage. Nasvidenje se javimo jutri.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika