5. dan

Pozdravljeni!

Danes zjutraj smo se odpeljali do mesta Porto. Žal je morala Satja Vogrin ostati v hotelu, zaradi prehlada. Na izletu pa so se nam pridružile dijakinje iz farmacevtske šole v Mariboru. Najprej smo šil na ogled mesta z ladjico po reki Duero. Pogled na mesto je bil zelo lep in očarljiv, bilo pa bi še bolje, če nebi pihalo.

Po ogledu smo šli na degustacijo njihovega vina Portovec. Odločile smo se, da bomo okusile belo vino. Narejeno je iz belega grozdja in ponavadi se pije kot aperitiv. Vino nam je bilo všeč, saj je bilo sladko.

Po okušanju smo imeli prosti čas za kosilo in nakup spominkov. Nato smo nadaljevali z ogledom mesta. Porto je drugo največje mesto takoj za Lizbono. Zaradi številnih baročnih cerkva je Porto znana tudi kot ''baročno mesto''. Povzpeli smo se po ozkih, vijugastih ulicah z gosto pozidanimi hišami, vse do vrha do stolnice v Portu Torre dos Clerigos. Mesto je bilo zelo lepo, vse nas je očaralo. Sprehodili smo se še čez park z nasadom oljk do najožje hiše na svetu. Potem pa so nas na vrhu pobrali in odpeljali nazaj v hotel. Dan je bil naporen, vse smo zelo utrujene, še nekaj bomo pojedle in šle spat.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika